Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

Juhász Attila, RendszerÉpítő


A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok és a Moderator.hu alapítója.


Küldetésem:

Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.

Az a célom,

hogy segítsek másoknak fejlődni, értékesítési és céges rendszer építéssel.

  • A konzultációm díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
  • 100% elégedettségi és "bullshit mentes" garanciával.


2 óra Skype-on, vagy Budapest, XVIII kerületi irodámban személyesen,
ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami 1+1 óra alatt elérhető
  • és a megoldás megér 49.000 Ft befektetést.
  • Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést - díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on, vagy a XVIII. kerületi irodában tudjuk tartani
  • és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg, akkor visszautaljuk a pénzed.
  • Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció témája, akkor megszakítjuk és visszautaljuk a díját.
  • Apró betűk nincsenek.

Itt rendeld meg a konzultációt! Köszönöm a bizalmad.


Rendezés:
Nézet:

A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító


Küldetésem Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.

Célom,

hogy automatizmusok segítségével fejlődő, átadható cégeket építsek.


  • Az első konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

1 óra Google-meet/Zoom, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

+1 óra előkészítés (pl. meglévő CRM rendszer elemzés) és írásos összefoglaló készítése.

Ha nincs olyan üzleti problémád, aminek a megoldása megér 49.000 Ft-ot,
akkor nem javaslom az egyéni konzultációt.


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami 1+1 óra alatt elérhető,
  • és megér nettó 49.000 Ft befektetést.
  • Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést, elküldöm a felkészülési kérdéseket, díjbekérőt küldök.
  • Ha meglévő rendszerhez kérsz segítséget, akkor szükségem van belépő kódokra is.
  • A felkészülés és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on/Zoom-on tartjuk és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha kéred, visszautalom a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció témája, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.
 


Üzenj és egyeztessünk! Köszönöm a bizalmad.



Fizikai könyv, az ár tartalmazza a kiszállítás költségét is!


Építs nagyszerű vállalkozást, fantasztikus ügyfelekkel, akik megbecsülik a munkád!

  • “Elegem van a gatya letolásból!”

Ez a könyv nem ajánlott kezdő értékesítőknek!

  • Neked szól, aki már most is jól élsz - de többet érdemelsz.
  • Eldöntötted, hogy kitűnő termékekkel, kiemelkedő szolgáltatásokkal és elégedett ügyfelekkel fogsz dolgozni. 

De valahogy mindig bezavar a “valóság”....

  • A vevők versenyeztetnek, alkudnak, vacakolnak.
  • Nem tisztelik a szaktudásod, a terméked minőségét.
  • Nyafognak, követelőznek és akkor fizetnek, amikor nekik tetszik.
  • És úgy általában nem hálásak, pedig te odatetted magad - de ők ezt nem látják. Hát nem bosszantó? 

Így aztán nem is tudsz igazán növekedni.

Valahogy a végére mindig kevesebb a profit, elmarad az igazi sikerélmény, az igazi vállalkozói szabadság. Ebből elég - ezért vagy itt.

  • Ez a könyv és a példák árajánlattal értékesítő gyártó, szolgáltató, vagy kereskedő, aktív, most is működő vállalkozásra értendőek. 

Ez NEM elméleti könyv és nem kalandregény. Ez egy Értékesítési Rendszer Ellenőrző és Építő Könyv.

  • Szétszedjük és újra összerakjuk a terméked és az értékesítésed úgy, ahogy még sohasem tetted. 
  • Nem lesz könnyű. Ha az lenne, mindenki ezt csinálná. 
  • Nem lesz gyors. Ha az lenne, mindenki így csinálná. 

Nincs NAGY titok

  • Ezer kis titok van ezer kis siker, ezer kis apróság és mindegyiknek rendben kell lennie, hogy igazán különleges legyen a céged. A jó minőségű termék az még kevés, valami több kell. Valami varázslat. Sok kis varázslat, hogy egyszer megszülessen a nagy varázslat.

Ez vár rád. Erre készülj fel és legyél a LEGJOBB!


3.500 Ft

Szeretnél problémamentes CRM szoftver bevezetést?


Ideje automatizálni a teendőket és a folyamatokat, valamint alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél, hogy a Cégvezető végre szabadon szárnyaljon?

Kellene már egy Értékesítési Vezető, de nem tudod, hogyan indulj el?

Először olvasd el a CRM Bevezetés Kézikönyvét!

Akkor is ajánlom, ha már van CRM-ed, de kellene neki egy kis segítség.


Ki írta a CRM Bevezetési Kézikönyvet?

Juhász Attila vagyok.

Korábban felépítettem és átadtam másnak egy munkaruha gyártó cég értékesítését, megnyertem az "Év Marketingese" díjat Wolf Gábornál, kitaláltam több piacvezető üzleti stratégiát.

Több éve foglalkozom értékesítési rendszerek tervezésével és megvalósításával, képzett és szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok.



Kifejezett erősségem a RENDRAKÁS, az értékesítési és céges rendszer építés:

- ha kis céged van, segítek kijönni a zűrzavarból és megszervezni az értékesítést, egyszerű és könnyen használható eszközökkel.

- ha nagyobb céged van, akkor abban segíthetek, hogy az értékesítő csapatod gyors eredményeket érjen el az értékesítési lépések automatizálásával.


Az ár tartalmazza a postázási költséget is!


49.000 Ft

Mi ez a Szervezeti Ábra sablon?

  • Kitöltött, használatra kész KKV szervezeti ábra (szervezeti felépítés),
  • szerkeszthető jegyzetben, magyarázatokkal. 

Akkor vedd meg, ha

  • szét akarod választani az Értékesítési és a Termelési munkakörök feladatait,
  • és már akartál készíteni ehhez Szervezeti Felépítést, (szervezeti ábrát)
  • de nincs rá időd (és ötleted).

Ne vedd meg, ha

  • nem tudod, mi az a Szervezeti Felépítés (Szervezeti Ábra) és nem is érdekel különösebben.

Elvárt eredmény:

  • Tedd rá a LOGO-dat, írd be a neveket, nyomtasd ki és tedd ki az irodában,
  • és máris elvárhatod, hogy békén hagyjanak,
  • mert mindenki látja, hogy melyik problémával kihez fordulhat.

Mennyibe kerül? SABLON + személyes segítség

  • Az ára 49.000 Ft + 27% ÁFA.
  • Plusz egyéni segítség a konzultáción, ahol testre szabjuk a cégedre.
  • A kitöltés a csapatod házi feladata.

Miért fontos ez?

A sablon szerkeszthető - és a főbb munkakörök célja és leírása egyből benne van. 

  • Üzleti tanácsadó vagyok. Ez csak az eszköz.
  • Vedd meg, kezdd el kitölteni és várlak barátsággal a RendszerÉpítő workshopon.
  • Az a célom, hogy majd hozzám fordulj segítségért.

Plusz ajándék: 

- Adunk hozzá egy Munkaköri Leírás sablont is, amiben ki lehet dolgozni a felismert munkaköröket. 

Üdv, Juhász Attila, RendszerÉpítő

4.900 Ft

Mi ez? 

  • Kész Ügyfélszolgálati munkaköri leírás, szerkeszthető formában átadva, MiniCRM-hez.

Kinek ajánljuk? 

  • Aki ügyfélszolgálatos munkatársat akar felvenni, vagy a meglévő munkakört újraszervezni,
  • különösen, ha ezt MiniCRM-ben tennéd.
  • Kiemelten ajánljuk a 4. - 5. - 6. - 7. értékesítési rendszer szinten.

Ne vedd meg, ha

  • nem akarsz rendszerben dolgozni, szervezetet építeni / nincs szükség ügyfélszolgálatra

Elvárt eredmény:

  • megspórol sok fejfájást, mert az új ügyfélszolgálatos munkatárs a kezébe veszi a munkaköri leírását, megnézi a MiniCRM videókat és elkezd dolgozni
  • az értékesítők 20-30%-kal hatékonyabbak lehetnek,
  • ha felszabadulnak az időrabló feladatok alól.

Ezekre a kérdésekre kapsz konkrét választ, ha megveszed:

  • Milyen eredményre számíthatsz az Ügyfélszolgálat bevezetésével?

  • Mennyibe kerül az Ügyfélszolgálati munkakör bevezetése?

  • Mennyi fizetést adj az Ügyfélszolgálati munkatársnak?

  • Milyen formában készítsem el? (Szerkeszthető sablont adunk)

  • Mire érdemes figyelni ügyfélszolgálati munkatárs felvétele előtt?

  • Milyen kapcsolódó témával érdemes még foglalkozni?

Rendeld meg most, ha tervezed ügyfélszolgálatos munkatárs felvételét!

(Ha már klubtag / VIP ügyfelünk vagy, akkor neked díjmentes, görgess lejjebb!)

3.500 Ft

Mi ez?

  • Nyomtatott könyv, tömény és hasznos.
     
  • 18 módszer vállalkozások közötti üzleti együttműködésekre,
    konkrét példákkal és sztorikkal.

Mire jó a PartnerProgram?

  • Ugyan már! 10.000 éve csapatban ejtjük el a mamutot!
  • Csak a mamut helyett már pénzre vadászunk
    és persze a fegyverek is változtak, mert közben megjelent az internet.
  • Ha rá tudsz beszélni másokat, hogy ajánlják, eladják a terméked,
    akkor megvan a korlátlan terjeszkedés módszere.
  • Ha rá tudsz beszélni másokat, hogy ne csak eladják neked a termékeiket,
    hanem stratégiai partnerként tekintsenek rád…

és elég jól szervezett a céged….

akkor megtaláltad a korlátlan növekedés eszközét! Gondolkodjunk! :)


Az ár tartalmazza a postázási költséget is!


 -

Az M.I. - a webáruházra fejlesztett Mesterséges Intelligencia szoftver olyan eredményesen követi a vevőket, amire élő marketinges nem képes! A világ legnagyobb webáruházai már hasonlót használnak:

 

Görgess tovább, nézze meg referencia eredményeinket!

Regisztrálj most egy díjmentes bemutatóra és kérd Surányi Feritől a Moderator.hu egyedi kedvezményét! 

Gyakori probléma, hogy a MiniCRM űrlapok tervezésénél, hogy nem tudjuk az adott/kívánt szín színkódját.

(űrlap / jobb oldalon / Megjelenés kék gomb)

Erre két megoldásunk van:

Chrome böngészőben van egy bővítmény (kiegészítő szoftver): chrome colorzillacolorzilla

Ezzel egyszerűen a honlapról ki  tudod menteni a logo, vagy a fő színek színkódját:

https://chrome.google.com/webstore/detail/colorzilla/


Színkódok Jelentése (forrás: szinpaletta.hu)


HEX színkód



Weboldalakhoz, és Online Tartalomhoz széles körben használatos.

A hexadecimális színkód az RRGGBB számkombinációból áll, ahol a RR (Red) pirosat, a GG (Green) zöldet, és BB (Blue) kéket jelentenek. Az RR, GG, és BB hexadecimális integerek, amelyek a 00-tól az FF értékekig terjednek meghatározva ezzel a szín erősségét.

Példa: a #0000FF kód tiszta kék színt eredményez, mivel a kód kékre vonatkozó elem maximális értékre, míg a piros, és zöld értékek a minimumra (fekete) vannak állítva.

A hexadecimális színeket minden böngésző tudja értelmezni.


RGB színkód



Az RGB színkódot az rgb(red, green, blue) számértékek határozzák meg, ahol a red pirosat, a green zöldet, és blue kéket jelentenek. Az piros, zöld, és kék számok 0-tól 255-ig terjednek, amelyek a szín intenzitását határozzák meg.

Például az rgb(0,0,255) kód abszolút kék színt eredményez, mivel az RGB kék komponense maximális értékre (255), míg a piros, és zöld értékek a minimumra (0) vannak állítva.

Az RGB színeket minden böngésző tudja értelmezni, és a legtöbb szoftver ezt használja.


CMYK - Nyomtatáshoz


A CMYK színt a cián, magenta, sárga, és fekete színek kombinációja adják. A számítógépek monitorai az RGB színkódot használják. Nyomtatáshoz álltalában a CMYK színkódot veszik alapul, ezért érdemes a képernyőn látható színt CMYK-ra fordítani, hogy a kinyomtatott színek minél jobban hasonlítsanak a képernyőn lévő színekre.

A CMYK színkódot a böngészők nem tudják értelmezni.
 


HSV



HSV / HSL (hue, saturation, value / lightness) - SzTÉ / SzTV (színárnyalat, telítettség, érték / világosság)


Forrás - színkód generátor itt megtalálható:

https://www.szinpaletta.hu/szinkod-generator

Még egy eszköz: https://kiszamolo.com/szinkod/

Még több info, wikipédia: https://hu.wikipedia.org/wiki/HTML-sz%C3%ADnk%C3%B3dok



TermékPiramis, avagy az áremelés művészete.



Fő témánk a kreatív termékfejlesztés, áremelés, szakértői pozíció elfoglalása, kilépés az árversenyből.
Juhász Attilával dolgozhatsz a saját kreatív termékfejlesztéseden. 

Érzed ugye, hogy ezt nem egy kávé mellett fogjuk felépíteni…

Elég jó a TermékPiramis ötleted, hogy dolgozzunk rajta? 

»» Elméleti tananyagok, e-book-ok, munkafüzetek, videók.

»» Havonta több online webinár, csoportos tanácsadás, gyakorlati példák, ötletek.

»» Kétszer egy óra egyéni online konzultáció Juhász Attilával. 

»» Havonta egyszer személyes workshop-on Ajánló Partner keresés (belépődíjas).


Költsége: Egyszeri 49.000 Ft + ÁFA összegért. (nem előfizetés!!!)



Kinek ajánlom a TermékPiramis konzultációt?

  • Ha szeretnél szakmai könyvet írni, de kellene pár példa.
  • Ha szakértőként, szakemberként eleged van a gatyaletolásból. 
  • Ha már elolvastad a TermékPiramis e-book-ot,
    és konkrét ötleteket, terveket akarsz auditálni, egyeztetni. 


Kinek NEM ajánlom?

  • Ha még nincs meg az első 10 ügyfeled.
  • Ha NEM olvastad a TermékPiramis e-book-ot!
    www.termekpiramis.hu
  • A TermékPiramis haladó szint, marketing termékek fejlesztése, belépő termékek, fejőstehén, Lamborghini termékek...
     



Gondolatébresztőként: hányféle terméked lehet(ne)?


- Csali termék - amivel listára hozod az embereket
- Info termék - amivel szakértői státuszt építesz
- Belépő termék - amivel kinyitod a pénztárcát
- Kapcsolt Partneri Termék - amivel extra jutalékot és több/jobb ügyfelet szerezhetsz
- Virtuális termék - amiért nem kérsz pénzt, mégis értékesebbnek tűnik a fő termék
- Fő termék - amiből most is élsz

- Upsell / downsell ajánlat
- Csomag ajánlat - amivel összehasonlíthatatlanná teszed a fő termék ajánlatod
- VIP termék - a fő terméked extra változata
- "Bármi áron" termék - az életmentő termék/szolgáltatás, amiért bármennyit kérhetsz
- Rejtett termék - ajándék, amit ingyen adsz, mégis pénzt keresel vele
- A Lamborghini az üzletedben
- PartnerProgram, közös kampány
- Franchise termék

- Álom ügyfél terméke


Csatlakozol a kihíváshoz? 


Hogyan szerezz HATALMAS reklámot, hírverést?



Ez a szakértői értékesítési rendszer tematika első része. 

Szerezz nagyobb reklámot, hírverést és ajánló partnereket! Végig vesszük a gyakori - és pár ritkán használt PR és reklám eszközt. Kiemelten a gyorsan elindítható eszközökre, mint a hideghívás és a partneri együttműködések.  Folyamatosan gyűjtjük az eszközöket, találni fogsz néhány egészen különlegeset is :)

A workshopon találkozhatsz Pinterest / apróhirdetési / Facebook és egyéb szakértőkkel és gerilla kampány példákat is mutatunk. A PR - reklám workshop teljes felvétele elérhető.

 



PR - média - reklám workshop témák és videók:

  1. Mi az a PR / reklám valójában? 
    1. Tudatos reklám eszközök
    2. Spontán PR eszközök
       
  2. FONTOS TÉMA! S.W.O.T. analízis, avagy hogyan mérd fel és használd a céged erősségeit és gyengeségeit, illetve alkalmazkodj a külső, piaci veszélyekhez és lehetőségekhez? 
     
  3. Milyen fő reklám üzeneteid lehetnek? 
     
  4. Kinek akarsz üzenni? Célcsoport meghatározás alapok.
    1. "Hol lakik" / mit olvas az ideális ügyfeled? 
  5. Mi a céged FŐ üzenete?
    Fogalmazd meg 3 szóban! RendszerÉpítő: rendszer - növekedés - szabadság

     
  6. Hol van a PR helye a cégedben és az értékesítésedben? 
     
  7. Hogyan kezdd el a RendszerÉpítést?
     
  8. PR és marketing felelős feladatai - hogyan mérhető a PR (MiniCRM-ben)?
     
  9. Ügyfélszolgálati feladatok a marketingben.
     
  10. PR / reklám eszköz Ellenőrző Lista, kiemelten:
    1. Hogyan kerülj be az újságokba, egyéb média felületekre szakértőként?
    2. Érdemes a Pinterestre menni? 
    3. Működik még az apróhirdetés?
    4. Kinek való a networking (kapcsolatépítő klubok)
    5. Gerilla marketing
    6. Telemarketing, hideghívás
    7. PartnerProgramok, Professzionális Ajánlói Partnerség
    8. MyWorld - a kulcsrakész B2C törzsvásárlói program
    9. Offline (fizikai) reklám eszközök
    10. Onlline (internetes) reklám eszközök
       
  11. Hogyan találj üzleti, marketing és ajánló partnereket?
    ​ 
    • Ez a legerősebb téma - külön programot indítunk idén, hogy a rendszerben működő vállalkozók másodlagos vevőkre - ajánló és egyéb B2B partnerekre - találjanak. 
       



Növekedésben lévő kisvállalkozóknak segítünk


A növekedés akkor jön el, amikor megtalálod az ideális terméket / szolgáltatást, illetve a piacod szakértőként tekint és keres.

Elvileg minden oké, ezért küzdöttél, nem?

Itt jön a "nincs időm" elakadás. Neked tudnánk legjobban segíteni a RendszerÉpítő Mentor programmal, de kérdés, hogy lesz-e IDŐD kiállni a munkából és egy napot / délutánt rátenni a tervezésre?
 


A “NINCS IDŐM” betegség számos cégvezető infarktusért,
elhalt álmokért, szétesett családokért felelős.
Elfonnyadt hobbik és el-nem-olvasott könyvek kísérik az útját.

 



És a legrosszabb rémálom, amikor nincs kinek / nincs hogyan átadni a céget
és a nyugdíjas cégvezető szó szerint halálig dolgozik, mert nélküle nem működik semmi.

Ez a következő üvegplafon - hogy NÉLKÜLED működjön a céged, de legalább az értékesítés.


Fektess be 4 órát és garantáltan 40 órát kapsz vissza! 


És lehet, hogy visszakapod az életed… a családod… a hobbid... a könyveid...

NE halogass! Rendszer - Növekedés - Szabadság vár rád.
 


Vedd meg a RendszerÉpítő PR / reklám workshop videós tananyagát!


Az ára 25e Ft (+ÁFA) de tudom, hogy az ára nem számít, ha nincs időd.

üdv, Juhász Attila és a RendszerÉpítő csapat


Miért legyen az NV Solar Kft. a napelemes beszállítód?


  1. Megoldotta a napelem telepítési folyamatokkal kapcsolatos gyakori adminisztrációs problémákat.
  2. Az ügyfélkezelés és a folyamatok most már MiniCRM rendszerben működnek.
  3. Ideális, jól szervezett együttműködő partner.

Itt egy bemutatkozó videó:

Egerszegi Krisztián, a MiniCRM vezetője beszélget Belák Gáborral, az NVSolar Kft vezetőjével:

Jelentkezz most kivitelező, viszonteladó partnerként.

Áll a termelés a csarnokban? Használd ki a padló csiszolására!

A Speciál Padló Kft. a piacvezető vállalkozás a betoncsiszolás iparágban.


A MiniCRM 2019 évi bevezetésével

  • az árajánlatok lejárási arányát kb 10%-ról 30-40% fölé emeltük,
  • a m2-re eső eladási árat 30%-kal növeltük és
  • jelentősen javult a belső információ áramlás.


Mit érdemes tudni a Speciál Padló Kft.-ről?

790 Ft 0 Ft

Mi ez?

  • Részletes összegzés az uniós (közösségi) adószám kiváltásáról és használatáról

Kinek ajánlom?

  • Induló vállalkozásoknak, valamint olyan vállalkozásnak aki külföldi cégnek akar számlázni, vagy ilyen cégtől terméket, szolgáltatást rendelni

Elvárt eredmény:

  • Kevesebb fejfájás. Pontosan tudni fogod, hogy a cégednek kell, vagy nem EU adószám?

A MiniCRM sokféle módon kapcsolódik a Google rendszeréhez - és a legtöbbje ingyenes fiókkal is elérhető!

Ez itt a Gmail bővítmény, applikáció gyakorlati használati útmutató, a telepítésről külön videót készítettem!

Közvetlenül emailből tudsz:

- Archiválni, mellékletekkel együtt

- Új adatlapot létrehozni és/vagy belépni közvetlenül a MiniCRM adatlapjára

- Új teendőt létrehozni időzítve magadnak, vagy másik munkatársadnak. 

Miért a Teendő funkció a legfontosabb eszköz a MiniCRM-ben? 

A siker titka (bármilyen területen és munkakörben!!!!), hogy 

  1. megtervezzük és/vagy átütemezzük
  2. másokkal megosszuk
  3. határidőn belül elvégezzük ÉS lezárjuk a feladatokat.

Teljesen lényegtelen, hogy ez egy telefonhívási feladat, ügyfélkezelés, szolgáltatással, számlázással, vagy bármivel kapcsolatos - akkor is kell legyen eleje, határideje és lezárása. 

  • Ahogy az életben a cégvezetők is az ELVÉGZETT feladatokat értékelik, úgy a MiniCRM statisztikai rendszere is KIZÁRÓLAG a lezárt, tehát logikailag elvégzett feladatokat teszi bele a riportokba, ráadásul külön veszi a Sikeresen lezárt és a Sikertelenül lezárt Teendőket. 
     
  • A Teendő zöld gombot minden adatlapon megtaláljuk kiemelt helyen - és a teendő nélküli adatlapokhoz figyelmeztető automatizmust tudunk (szoktunk) beállítani. 
     
  • A lezárt Teendő mezőket nem lehet módosítani, ha ki akarod egészíteni a lezárt eseményeket, hazsnáld az "Új előzmény" zöld gombot kicsit lejjebb!

Videó a MiniCRM Teendő gomb használatáról (képeket találsz a hosszú leírásban!):

50.000 Ft

SalesOldalSablon (Értékesítési Honlap S.O.S)


Ha szükséged van egy kifejezetten ÉRTÉKESÍTÉSRE felkészített honlapra,

problémák és ELŐFIZETÉS NÉLKÜL, akkor olvass tovább!

Az ingyenes honlapoknál komolyabb igényeid vannak.
Nem akarsz több százezer forintot költeni,
és nincsenek heteid egyeztetésekre és álmodozásra.


Értékesítési honlap gyorsan, kulcsrakészen,
de tartalom feltöltés nélkül,
1 héten belül, egyszeri 50.000 Ft.


Nincs előfizetés, nincs tárhely költség, nincs szükség programozóra.

Ez egy WordPress honlap, magyar nyelvű szerkesztői felülettel, a saját tárhelyünkön, amit mi felügyelünk, mert a mi honlapjaink is ott vannak.


Pontosan mit kapsz a pénzedért a SalesOldalSablonnal?


- Áron alul kapsz egy alap WordPress értékesítési oldalt, használatra készen.
- Segítséget a Domain cím lefoglalásában vagy átregisztrálásában melynek díja a vevőt terheli.
- Tárhely a weboldalnak - ezt teljes mértékben mi biztosítjuk.
(Ennek az átlagos díja: évi 7-10 ezer forint lenne.)
- Az oldal rendelkezni fog SSL (internet biztonsági) tanúsítvánnyal.
- Az oldal reszponzív (mobilon, tableten is jól néz ki)
- Az oldal rendelkezik egy egyszerű, jól kinéző dizájnnal, amivel már nem kell szégyenkezned. 
- Az oldal a feltörésektől védett - ez is a mi dolgunk.
- Az oldal biztonsági mentéseket készít magáról.
- Felhasználói oktató videókat, amivel tudod fejleszteni a képeket, grafikát és a tartalmakat.
- Nagyon gyorsan elkészül. Maximum egy hét és már birtokba is veheted.
- Nem vagy egyedül. 10.000 Ft-os óradíjjal kérhetsz műszaki segítséget.
- Alapból integrálva lesz az oldal a MiniCRM rendszereddel / űrlapjaiddal.


Mit NEM kapsz ezen az áron:


- Szuper egyedi dizájnt, arculatot.
- Egyéni fejlesztéseket - Ezeket egy konzultáció / tanácsadás alatt tudjuk megbeszélni
- Teljeskörű GDPR megfelelés (csak sablont)
- Követőkódok (Google Analytics, Facebook Pixel beállítása)


Figyelem!


- A honlap egy SABLON, neked kell tartalommal feltölteni.
- Neked kell szöveget írni, képeket, videókat feltölteni.
- Mi biztosítjuk az alap megjelenést és a biztonságos műszaki hátteret.

Chemplex Kft. - MiniCRM bevezetés referencia 2019

A Chemplex Kft.-nél újraterveztük a MiniCRM értékesítési rendszert, kiváltva egy komolyabb ügyviteli szoftvert és a teljes szervezeti felépítés információ áramlását, valamint az értékesítés és marketing tevékenység struktúráját.


A Chemplex mérnök csapata egy nagyon felkészült, rendkívül precíz munkatársi gárda, büszke vagyok rá, hogy értékesítési és CRM tanácsadóként én is segíthettem a növekedést.


Juhász Attila, 2019.


Ha hasonló szakterületen dolgozol, akkor a Chemplex Kft. téged is szívesen meghív a

ChREM - Etikus Mérnökök Reggelije - nevű szakmai közösségi programra.
 

Shoprenter - az első, MiniCRM-mel integrált webáruház, a piacvezető a bérelhető webshop motorok között.

Teszteld két hétig ingyen!

- és kérj hozzá üzleti konzultációt, és megmutatom, én hogyan használom.

Megjegyzés:

  • A MiniCRM űrlapok a legkisebb csomaggal is beilleszthetőek
  • A MiniCRM integráció a Shoprenter Gold csomagjával és a MiniCRM Professional+ előfizetésével működik, tehát nagypályás játékhoz ezt ajánlom!

A MiniCRM sokféle módon kapcsolódik a Google rendszeréhez - és a legtöbbje ingyenes fiókkal is elérhető!

Ez itt a Gmail bővítmény, applikáció telepítési útmutató, a használatáról külön videót készítek!



  • Töltsd le a jegyzetem INGYEN, és ellenőrizd, hogy a három ügyfél csoporton belül melyik ügyfél listával pontosan hogyan kell kommunikálni, hogy a legkisebb veszteséggel túléld a válságot!

Alapszabály: KOMMUNIKÁLJ SOKAT!

  • Ez nagyjából a túlélés záloga válsághelyzetben. Ne hagyd abba! Különben is erre való a MiniCRM.

3 fontos csoporttal kell SOKAT kommunikálnod: 

  • A vevőkkel és a vevő jelöltekkel - tehát a piacoddal.
  • A beszállítóiddal, partnereiddel - mindenkivel, akinek te fizetsz.
  • A munkatársaiddal és akik a jövőben lehetnek a munkatársaid.

Nincs semmi marketing bullshit, ez egy pontos munkaterv, egyszerűen hajtsd végre!