Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

Egy információ, melyet ha ismersz hetek alatt sokmilliót kereshetsz a cégedben! CSAK MESE? Olvass tovább!

Vállalkozóként hogyan lesz egyszerre több szabadidőd és pénzed is?

Biztos, hogy a siker érdekében mindig új és újabb vevőket kell felkutatnod?

Hogyan érd el, hogy vásárlóidat a "jó vevő" kategóriába sorolhasd?


 


Szeretnék tudtodra adni egy információt, melyet ha megismersz, nagyon sok pénzt kereshetsz vele! Egy megoldásrendszer, melyet nagyon könnyű alkalmazni a cégedben és hetek alatt garantáltan milliókat fogsz keresni!

Ismerős a fenti gondolat? Esetleg már Te is találkoztál hasonlóval máshol?

Hasonló üzenettel ajánlanak infotermékeket, letölthető tanulmányokat, előadásokat, de a vége nagyjából mindig ugyanaz. Lehet, hogy kapsz néhány ütős gondolatot és néhány dolgot sikerül is megvalósítanod, de a milliók valahogy rendre elmaradnak. Marad helyette a szürke hétköznap, a küzdelem, a szenvedés.

Be kell valljam, sem én, sem társaim nem árulnak csodapirulát, csodainformációt, viszont STABIL, kiszámítható NÖVEKEDÉS jogos elvárás lehet részedről, ha fejlődni szeretnél.

Van egy fontos kérdésem: Mi a személyes célod a vállalkozásoddal?

A legtöbben azt mondják, hogy céljaik eléréséhez szabadidőre és pénzre van szükségük. Viszont a legtöbben éjt nappallá téve dolgoznak és ha szerencséjük van, akkor talán lesz pénzük, szabadidejük viszont. . .


Hol a megoldás? Hogyan lesz egyszerre szabadidőm és pénzem?

A megoldás ott van, hogy egy hatékonyan működő céget építesz, melynek nem Te vagy a motorja. Te csak felügyeled a gépezetet, hogy megfelelően működik-e.

Ez csak ÁLOM? DEHOGY! Ebben szeretnénk segíteni!

A vállalkozásod egy állandóan mozgásban levő spirálban van (akár tetszik, akár nem). Ebben a spirálban a céged mehet lefelé, de vannak erők, melyeket kihasználva mehet felfelé is.

MIK EZEK AZ ERŐK?

4 erő van, ami felfelé hajthatja a céged a spirálban, melyek egyensúlya a legfontosabb. Hiába fordítasz nagy hangsúlyt egyikre vagy másikra, ezek együttesen képesek csak a sikerre.

 

Nézzük az első kettőt!

1. Vevőszerzés:

 

Ma bármerre nézel, szinte mindenki ezzel foglalkozik és ettől várják a csodát. Önmagában a vevő-, illetve érdeklődőszerzés nem old meg semmit! Lehet, hogy rövid távon lök egyet a cégeden, de hosszú távon ez pont ugyanúgy kényszerpálya a számodra, mert sosem fogsz tudni kiszállni a cégedből. Erről felesleges sokat beszélni, hiszen az interneten főleg ebben a témában találsz számtalan “csodabogyót,  milliókat érő” infoterméket.

2. Eladás:

Ha vannak érdeklődőid, akkor ki kell dolgoznod egy részletesen felépített stratégiát, ahogy az érdeklődőből első vásárlót. .. első ELÉGEDETT vásárlót csinálsz és eléred, hogy utána rendszeresen visszatérjen hozzád és nálad vásároljon ne a konkurensednél. Ebben az esetben viszont még egyáltalán nem használtuk ki maximálisan ezt az erőt.

Szeretnék elárulni egy fontos gondolatot:

A JÓ VEVŐT NEM KERESSÜK, HANEM “GYÁRTJUK”!

El kell készítened egy olyan “Jó vevő gyártó” gépezetet, amely NÉLKÜLED képes működni és az első vásárlóból rendszeres vásárlót csinál.

Na erre már nagyon kevés jó megoldást lehet látni, pedig hidd el, ha szeretnél független lenni a cégedtől, akkor ezt a visszatérő vevők fogják megadni számodra, nem pedig az új vevők.

Ezt az erőt még jobban ki tudod használni, ha az 1 főre eső vásárlási értéket emeled.

Itt sokan legyintenek és azt mondják, inkább dolgozom azon, hogy újabb vevőt hozzak be az üzletbe, minthogy megpróbáljak rátukmálni a vásárlóra még néhány filléres dolgot. . .

A valóság viszont az, hogy számos olyan iparban, ahol minimális a haszonkulcs (A tied ilyen? Akkor nagyon figyelj!), ezen az egyetlen dolgon állhat, vagy bukhat a vállalkozásod! Ha kialakítasz egy jól működő rendszert, melyben a vevő mondjuk átlag 10%-kal többet költ, mint ezen folyamatok nélkül, akkor. ..

Akkor növekedett a profitod 10%-kal?

DEHOGY!

Ezek a termékek tipikusan olyan kiegészítők, melyen jóval vastagabb haszon van, így nagyon könnyen elképzelhető, hogy ezen a kb. 10%-on többet keresel, mint a fő terméken, azaz pillanatok alatt akár MEG IS DUPLÁZHATOD A PROFITOD!

Beszéljünk róla?

 

Ha fel szeretnéd venni velünk a kapcsolatot, kérlek töltsd ki itt, a blogbejegyzés alatt található Segítsünk? című űrlapunkat! Köszönjük!

 

Kategória: Marketing, Vevőszerzés

Szerző: Surányi Ferenc

 

Tartalomhoz tartozó címkék: VHK Blog Cikkek