Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

RendszerÉpítő Blog


 

Itt RendszerÉpítő példákat és sztorikat találsz

A blog célja, hogy példákat mutassunk a hatékony és automatizált személyes értékesítésre. Szerkesztője Juhász Attila, a díjnyertes Ajánlat Bomba technika kreatív tervezője.

Egy törvény örök marad:
A fegyvert átadhatjuk, ám... CSAK TE tudsz forradalmat csinálni! 

Sok sikert a tanuláshoz, böngéssz kedvedre!



Mi okozza az ügyfelek lojalitásának hiányát és az árérzékenységet?

Mit tehetsz az ellen, hogy ne legyen a Te vállalkozásod 1 a sok közül?

Hogy a vevő a Te esetedben ne a hirtelen jött benyomás és az ár alapján döntsön?


 



Mutatok még párat
az értékesítési riportok,

az ügyfélszolgálati munkakör

és a MiniCRM HelpDesk modul esetében!

 



Miért olyan praktikus az értékesítésben automatizmusokat használni?

Melyik automatizmus tudja önagában 30%-kal növelni a kiadott árajánlatok lezárási (elfogadási) arányát?


Mit tud egy árajánlat követő automatizmus?



Mi is az a PR?


Tegyük mérhetővé és számszerűsítsük!

A PR, egy igazán különc marketingeszköz

 



Mi az a kattintós e-mail?


Hogyan csoportosítsd, minősítsd az ügyfeleket?

Mi az a PARETO szabály?

 


Milyen speciális funkciók és marketing integrációk találhatók a MiniCRM-ben?
 

Melyik szoftverekkel tudod összekapcsolni jelenleg a MiniCRM-et?
 

Összekötnéd a MiniCRM-et a gmail-eddel?


Milyen előnyt jelent, ha egy többlépéses űrlapot használsz az érdeklődések kezelésére?

Mi az a kattintós e-mail?

Hogyan csoportosítsd, minősítsd az ügyfeleket?

Milyen speciális funkciók és marketing integrációk találhatók a MiniCRM-ben?


Hogyan készíts célirányos marketinget?

Miben különbözik a CRM és egy hírlevél küldő szoftver?
MiniCRM - technikai tippek hírlevélküldéshez
Mit jelent az interaktív email?

SMS küldés a MiniCRM-ből

 

1. Már napi szintű probléma a vállalkozásodban, hogy nincs egy program, ami összefogja a kollégák munkáját?
2. Szeretnéd, ha a technikai támogatáson kívül konkrét ÜZLETI szintű segítséget is kapnál egy CRM program használatához?
3. Szeretnéd, ha a marketinged, az értékesítésed és az ügyfélszolgálatod még egységesebben, egy jól felépített és olajozott RENDSZER-ként működjön?
Ha min a 3 kérdésre IGEN a válasz, akkor elérkezett az idő!


Amióta cégem van, folyamatosan keresem azokat a megoldásokat, ahogy ügyfeleket tudok szerezni. Nagyon sok megoldást kipróbáltam és volt köztük, ami egyáltalán nem működött és volt köztük, ami egészen jó eredményeket hozott.

Aztán rátaláltam egy megoldásra, ami mindent vitt...

 



Az együttműködés alapja, hogy mindenki ad valamilyen vevőcsalogatót a többi partnernek, amit a partner ajánl az ügyfelének, ami alapján a vevő a partnernél is vásárolni fog.

Igen ám, de hogyan fog mindenki pénzt kapni az ajánlásért!



Miért reklámozzon Téged a partnered?

Hogyan lehet előnyös egy ilyen partneri kapcsolat mindkettőtök számára?

Van olyan terméked vagy szolgáltatásod, melyet az együttműködés során ajánlani lehetne?

Biztos vagy benne?


200%-os növekedést megcsinálni könnyű...
De mielőtt elmagyarázom, hogy miért, hadd mutassam be számodra a legtöbb figyelmet kapó, többszörösen túlértékelt mérőszámot egy vállalkozás életében, aminek egyébként alig van jelentősége...


Apropó még egy fontos információ:
A vállalkozást a profitért csináljuk, nem a bevételért!

 


Nagyon sok esetben például 3-4 hét munkával érhető el a profit (nem a bevétel!) duplázása.
De a cégvezető tehermentesítése is 1-2 hónap alatt rendre meg szokott történni.

Mennyire tud hatékonyan termelni és működni a vállalkozásod?
Mi történne, ha elmennél nyaralni 2-3 hétre?


CégátalakításMegrekedt céged fejlődése?
Olyan érzésed van, hogy egy helyben toporogsz?
Lehet nem is ott van a hiba, amire Te gondolsz!
De akkor hol lehet?

Olvass tovább és megtudhatod!


Vállalkozóként hogyan lesz egyszerre több szabadidőd és pénzed is?

Biztos, hogy a siker érdekében mindig új és újabb vevőket kell felkutatnod?

Hogyan érd el, hogy vásárlóidat a "jó vevő" kategóriába sorolhasd?


 


Álmodsz egy nagyot, előadod, de a megbeszélés végére még egy halovány megállapodás se születik?
Hogyan tudnál a tárgyalási stratégiádon javítani?
Milyen alapvető szabályok mentén készülj fel egy megbeszélésre?

Gondoljuk át együtt a felkészülés menetét, hogy a következő tárgyalásodon már Te légy a főszereplő!

 


A legkegyetlenebb kérdés!

 

Egy kérdés, amitől a legtöbb kisvállalkozót a hideg kirázza.

 

Egy kérdés, mely dönt életről – halálról…
 



Mit tegyél, ha egy lelkes amatőr vagy egy kockázatkereső innovátor típusú vállalkozóval találkozol?
Érdemes vele együtt dolgozni?
Mit tegyél, hogyan fejlődhetsz, ha Te tartozol ebbe a csoportba?

 


Tudtad, hogy szinte minden új cég ugyanazon az életpályán megy keresztül, így a Tied is?

Melyek ezek a szakaszok? A Te vállalkozásod hol tart éppen?

Szeretnéd, hogy Happy End legyen az út végén?

 


Hogyan szerez vevőt egy profi cégvezető?
Milyen módon aknázhatod ki a legtöbb lehetőséget?
Érdekel egy valós példa, hogy miért érdemes átgondolni és összeállítani egy marketingtervet?

Akkor Gokartra fel!


Sokan azt mondják, hogy a siker 50%-a a jó célmeghatározás.
Ezzel a gondolattal vitáznék!


Hogy miért?

Megtudhatod mai blogbejegyzésünkből!

 


Ha úgy ítéled meg, hogy céged jelenlegi helyzete egyre csak romlik, akkor AZONNAL CSELEKEDJ!

Mi a teendő, ha a 7 tünet alapján úgy értékeled, hogy változtatnod kell?

Ne feledd, Te döntöd el, hogy kényszervállalkozó vagy, aki süllyed a hajójával együtt, vagy hatékony cégvezető, aki képes nehéz döntéseket meghozni!



Hogyan szárnyalhatod túl a konkurenseidet és kínálhatsz többet, jobbat mint a versenytársaid?

Mit tegyél, hogy egy "halott" piacon is sikereket érhess el?

Hidd el, nem lehetetlen!

 


A favágó vesz egy fejszét, elmegy az erdőbe és első nap elképesztő mennyiséget, 12 fát vág ki.
Második nap reggel felkel, kimegy az erdőbe és a nap végén 8 fát sikerül kivágni.

Mi történik a harmadik napon?

Miért csökken folyamatosan a kivágott fák mennyisége? ...



Törvény kihírdetéseMi lehet az a 7 alaptörvény, mely nagyságrendekkel befolyásolja nem csak a vállalkozásod, de még a magánéletedet is?
Ha szinte napi 24 órában dolgozol, az a magánéletedre is kihat.
Hogyan törj ki a mindennapi mókuskerékből?
Nem olyan nehéz, mint, ahogyan hangzik. Hidd el!
Olvasd el, gondold át és valósítsd meg!


Nehéz helyzetben vagyunk? PERSZE!

Mindenkinek sokkal nehezebb most? IGEN!

Ebbe mindenki bele fog roppanni? Dehogy!

Lesznek túlélők!

Mi történik most? Hogyan válhatsz Te is Túlélővé?


 


Jól megy az üzlet, de Te valójában unatkozol.

Mindig ugyanazok az ügyfelek, ugyanazokkal a kérdésekkel. Mindig ugyanazok a problémák a cégedben, mindig Te, a vezető vagy a központ. Nehéz felvenni embert, híresen nehéz találni szakembert és nagyjából lehetetlen jó értékesítőt. Így aztán mindent Te csinálsz, mert akkor legalább jól meg van csinálva.

     


Mikor "bizonytalan" egy vállalkozás?

-Ha 100 ajánlatból 20-nál kevesebb a megrendelés
-Amikor csak pár nagy vevő van - ha egy elmegy, akár csődbe is mehet a cég
-Látszólag minden rendben, de túl sok a rosszul fizető, vagy egyéb módon problémás ügyfél


 


 

Mit nevezünk zűrzavarnak az értékesítésben? 

  • Lényegében minden olyan terület zűrzavarban van a cégben, így az értékesítésben is, ahol nincsenek pontos adatok.
  • Ha jól megy a szekér, de nem tudjuk miért, az is egyszerűen zűrzavar. 
  • Ha mindent vezetünk kockás papíron, és hetente összesítünk, az már nem zűrzavar.
     

Miért érdemes értékesíteni / vállalkozni? Mert bármikor szembe jöhet a NAGY BIZNISZ!

Az alkalmazottak élete "kiszámítható" mederben halad, bemegy dolgozni, megkapja a fizetését...

Ám az értékesítőkre és a vállalkozókra minden sarkon ott leselkedik a LEHETŐSÉG.

Fel van rá készülve a céged?



Nocsak, már az is baj, ha egy értékesítő jól dolgozik...?

...és szinte minden ajánlatból megrendelést csinál?

(A "túl jó" lezárási arány az értékesítésben azt jelenti,
hogy 10 kiadott ajánlatból 8-9-10 megrendelést szerez)

 


 

Hogyan együnk meg egy elefántot? Falatonként!

  • Nézzük meg, hol állunk most?
  • Dolgozzuk ki mi az EGYETLEN LEGFONTOSABB következő feladat?
  • Hajtsuk végre.
  • Mindegy honnan indulsz! Az 1000 mérföldes út is EGY lépéssel kezdődik!